Fa'ailoaga fa'apitoa o le tapuni mama pia mo le fa'aoga

Tapuni pia aluminie faia i le alumini, faʻatasi ai ma le tumama lelei, e le elea, e le tatalaina, e le manaʻomia ni meafaigaluega fesoasoani. E mafai ona puipuia lelei le gaoi, E tusa ai ma manaoga eseese o tagata faʻatau, o le pito i luga o le tapuni e mafai ona togitogia i mamanu eseese , upu, mamanu ma isi. E lua ituaiga oie toso i tua.

O le toso i tua e mafai ona tosoina i luga e susu pe sasaa i fafo vai.O le isi o le sitaili gutu tele, lea e toetoe lava a le ufiufi atoa le tapuni pe atoso mamaua toso i luga, e faafaigofie ai ona aveese meaʻai i totonu.

talosaga

O le tino tane e fausia saʻo e ala i le ata tusi, e aunoa ma le leaka.O apa e lua e le manaʻomia ona uelo ma faʻamaufaʻailoga.Le maualuga-vevela sterilization tetee e mafai ona mautinoa le soifua maloloina oloa, foliga matagofie ma aafiaga lelei.

Matou te malamalama o letapuni mama loimata atoa toso mamafa'aaoga lautele, o le faagasologa e sili atu ona atoatoa, o le fausaga e matagofie ma limafoai.Ae ui i lea, o leua masae atoa le tapuni toso piao le a lafo ese pe a uma ona tatala, lea o le a taʻitaʻia ai le eleelea o le ea ma ono afaina ai isi, o le le lelei lea o le saeia atoatoa.

O le mea moni, o tau o ituaiga eseese o ufiufi mama toso e eseese foi.O mamanu eseese e aofia ai metotia eseese.E ia te oe e mamanuina mea e te manaʻo ai.


Taimi meli: Nov-26-2022